sokerihuurrettua

lauantai 6. maaliskuuta 2010

Kun Niila lähtee kartsalle on näky komia!



Me ollaan tosi chick raidoissamme!
Halusin ladata nää kuvat vaikkei laadussa ookkaan kehumista, Niila näyttää vaan niin kovin suloiselta äidin silmään Mun iso pojanpötykkä! <3



Mä oon lahjakkuus näyttämään tollolta kaikissa kuvissa, mutta ei haittaa kun on Nipa kainalossa! Uuh miten mehevä kaksoisleuka, tsih!





Huomatkaa Niilan ote navasta!
"Missä Niilan napa?"... ja siinähän se.




Ihan vaan vähän menin Seppälässä käymään ja sitten tuo paita kutsu mua luokseen! Noi olkapäihin eksyneet Madonnan törötissit on mahtavat! Ajattelin täyttää ne vanulla, niin olisivat pörhäkästi pystyssä koko ajan.



Mun kuvaaja sais kyllä olla useammin ikuistamassa nää mun vaatteet. Tämäkin on puhkipalanut mutta ei voi mittee!
Hame löyty kirppikseltä. Ihana!



Sitten nautimme kahvilassa laktoositonta luomumaitoa, joka ei sittenkään taida sopia Niilan masulle. Pullon tyhjentämisen jälkeen kuului herran suusta" kakka" ja housusta prööt!
Äidin latte kylmeni kuppiin.


Herkullinen valkosuklaa-muffinssi <3




Niilan kartsa-look.
Kaikilla taaperojumpassa on omat pikkuiset reput, muttei kellään kyllä näin viileetä. Jotain nalleja ja lampaita, me sanomme pöh
ja vannomme klassikon nimeen.





Lounaaksi äiti veteli soijasuikale-tortellini salaattia.



Ja kevättä ja loskaa odotellessa kirppikseltä löytyi Nokian kumpparit vitosella ja kurahanskat kahella eurolla.
Uusista kumppareista olis saanu pulittaa kolmisenkymmentä euroa, joten säästimme rutkasti!


Nyt neljän juuston pizzan pariin, jonka jälkeen minulla on tapaaminen ystävieni Benin ja Jerryn kanssa.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana hame!!!
ja muutenki makee tyyli,molemmilla! :)
Herkku muffini ja extrahyvän näkönen sapuska, laitteleppa joskus niitä reseptejä ku mää oon niin urpo tekeen tosi hyvvää kasvisruokaa edelleen,vaikka kasvissyöjä oonki ollu jo 13vuotta :)

Mummi Kemijärveltä kirjoitti...

Vaan on ihana napero, ja asiat on kohallaan, kun äidin mielestä lapsi on maailman söpöin. Nauti näistä vuosista, tulet vielä niitä kaipaamaan, vilskettä ja elämää. Talvisin terveisin opiskelujen parissa hikoileva mummi.

Laura kirjoitti...

Hyvät on löydöt! Ja sieviä ootte. :)

Bena ja Jerry on aika kivoja...