sokerihuurrettua

keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Naistenpäivä



Naistenpäivä oli maanantaina ja koska olen nainen mua lahjottiin seuraavasti:




Herra Ylppö on yrittänyt naamioitua. Vaalea tukka ja punaiset huulet sopii aina yhteen!




Ja body-lehti, kyllä ny on vinkit millä haukkari kasvaa :D ( Terkut vaan valkeakoskelle! )

Ja kiitos Parrakkaalla miehelle hassuimmista lahjoista ja makeimmista nauruista <3



Aivan herkkua!!!


Nyt rahkaa naamariin ja nukkumaan.

Olin hullu ja pyöräilin tuolla puurossa salille ja takas, oli hiukan haastavaa!

4 kommenttia:

Elli kirjoitti...

Oletpa saanut ihania lahjoja! :)

Melkein kateellinen olen, kun tuo Australian yksilo ei taida olla oikein tietoinen kyseisesta paivasta (tai yleisesti minkatahansa lahjanantotekosyyn tarkeydesta! ;))

Duussi kirjoitti...

Mahtavat lahjat - ja ihan paras toi levynkansi! :D

Olen yrittänyt metsästää tota Fairly Nutsia nyt jo monta päivää, mutta mistään ei löydy... menee kohta hermot! Argh! Tahtoo!

Anonyymi kirjoitti...

no oi oi, suahan on suorastaan hemmoteltu :)
Mie sain "lahjaksi" vain hyvän naisten päivän toivotuksen, ja senkin kaupungilla baarin edessä aamulla jo ennen klo 10ntä nuokkuvalta rapajuopolta :D
muut oliki sen unohtaneet :)

Nea kirjoitti...

Elli: Mulla on kyllä hieno mies siinä mielessä, että muistaa aina kaikki merkkipäivät ja saan aikas paljon ihania lahjoja <3
Ei niiden mitään isoja juttuja pidä olla, sellaset pikkumuistamisetkin on ihan mahtiksia!

Duussi: Eiks ookki? Nauroin niin paljon tota Ylpön tukkamallia!!:DDD

Ja fairly nutsiä löyty k-marketista, nam!

Jenni: No sulla ei menny naistenpäivä lahjojen saamismilelessä ihan putkeen, en mäkään tosin mitenkään odottanu tollasta lahjontaa ja olinki ihan superyllättyny :)