sokerihuurrettua

torstai 4. maaliskuuta 2010

Mschic!


Ripset ilman ripsaria.
Naamassa pohja, kulmat tällä ja luomilla tämä. Älkää antako mun rehottavien kulmien häiritä, ne on kasvatusprosessissa.




Ja tadaa! Ripsiin sudittu Mschic 3D-mascaraa ja tässä lopputulos.


Mun ripsillä on tapana mennä herkästi takkuun ja siks jäi tommoset tyhmät tupsut tonne muutaman ripsen päähän. Ripsikampa oli teillä tietymättömillä ja aikaa minuutti lähtöön, joten näillä mentiin.
Onneksi mun prillit on -4 , niiden takaa ei pikku meikkimokat näy! Ha!


Vaikka sainkin ton ripsivärin, olisin tulevaisuudessa valmis sijoittamaan tuohon sen 18 euroa, sen verran laadukas yksilö oli kyseessä.
Harja oli sopivan kokonen ja erotteli tarkasti, ei varise vaikka hikoilis tai hieroskelis vähän silmiä,säänkestävä.
Pituutta halajaville tämä on oiva valinta.

Tykkään!

6 kommenttia:

emilie kirjoitti...

Sun ripsethän yltää kulmakarvoihin asti!!

Nea kirjoitti...

emilie:
Phihhii! No ne kyllä aika pitkät, ehkä ne kompensoi sitä, että mulla on aika ohkaset ja lirut hiukset :)

Anonyymi kirjoitti...

WOW!!!! on kyl aika tehokas ripsari!
Ite käytän vaan body shoppia, jolla on kyl aika huonot valikoimat mut en vaan ossaa ostaa muutakaan.

Laura kirjoitti...

Vau.

Nea kirjoitti...

Jenni: Mä en oo koskaan kokeillu body shopin ripsareita, onks hyvii?

Laura: No todellakin ;)

Anonyymi kirjoitti...

ei oo mitenkään kauheen hyviä ees. Sellasia perus. Mul on vedenkestävä ja se kyl pysyy silmissä tuli naamaan mitä vaan, eli on sinällään hyvä, mut ei tee kyl mitään erikoistemppuja mihinkään suuntaan muutoin.