sokerihuurrettua

tiistai 9. helmikuuta 2010

Tännään!


Päivän kirpparisaalis!
Filippa K:n farkut, jotka on niin ihanan pehmoiset ja istuu täydellisesti( jonka kuvittelin mun persjalkaisuudella olevan täysi mahdottomuus) etten riisu näitä ollenkaan. Kun pääsin ovesta sisälle ja riisuin toppakerrokset, puin nämä heti jalkaan ja hihkuin onnesta!!!, Niilalle t-paita ja ihania kirjoja. Mm. Oppiiko Lapanen kummittelemaan?, Janoschin Hyvää päivää pikku possu ja Jasonin kesä.



Käytiin aamusella jumppaamassa teinien valtaamassa monitoimihallissa, jonne meijän babybick on väliaikasesti siirretty.
Teinit kikatteli kun Niila yritti karata niiden kanssa pelaamaan korista, äiti oli vähän huolissaan pahoille teille joutumisesta...


Pusuhuone<3 Okei, mäkin vähän kikattelin kun näin ton! Kika Kika!



Nelisilmä puolisokea paheksuu feikkilaseja, sellaisia typeriä muovikehyksiä ilman linssejä.


Idut on mun frendejä, voisin syödä lähestulkoon pelkästään näitä.


Sitten tehtiin taas ylläripylläri vähän lumitöitä!

Maailman parhaimmat talvikengät, jotka on niin suloiset että voisin syödä ne! Näyttää vaahtokarkeilta ja kestää -40 asteen pakkasen. Myös pinkin ja harmaan liitto toimii. Merkiltään Sorel Yootpack. Myös mun tyhmä skolioosiselkä tykkää näistä eikä kipuile vaikka olis köpötellyt pidemmänki matkan.

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Hei aivan huippuja löytöjä!! Saisko niistä Filipan farkuista kuvaa neitin päällä? ;) Ois kiva nähä se täydellinen istuvuus ja sitten kateellisena murjottaa. :P Ja feikkirillit sukkaa tänkin mielestä!

Nea kirjoitti...

Joo pitääpä laittaa kuhan saan ton jäpikän päikkäreille.oon kyllä aika onnellinen noista,niin harvoin löytää hyvin istuvia farkkuja ja vielä kirppikseltä.

PodariPupu :) kirjoitti...

Ootko muuten ite idättäny noi idut? Mun ois tarkoitus pistää viikonloppuna idut aluilleen ja kattoa mitä tapahtuu..

Ei oo mitään herkumpaa kun mung-pavun tai herneen idut

Nea kirjoitti...

Podaripupu: En oo ite idättäny ku ostanu kalliilla kaupasta.Mä oon kans aatellu idättää ite kun kaupasta ostaminen tulee pirun kalliiksi.Kyselin jo äitiltä neuvoja kun muistan et se on idättäny joskus kun olin pikkuinen:)

Mung pavun idut on kyllä niin hyviä, tungen niitä lähes kaikkeen!