sokerihuurrettua

keskiviikko 26. elokuuta 2009

Niilaa ja kirppistä


Kuten huomaatte, meillä treenataan kävelyä. Muutamia askelia mennään jo tukea vasten hienosti mutta meno on vielä aika horjuvaa. Pyllylleen muksahdellaan usein.



Niila ihastu pallomereen.



Tämmönen jätkä mulla pyörii jaloissa kun laitan ruokaa. Viereisestä kaapista on mukava tyhjennellä kaikki kapustat ja kamppeet ja paukuttaa niillä sitten lattiaa.


Meidän maailma avartu suurensuureksi kun päästiin pyöräileen. Mulla ei ole ajokorttia niin ei päästä minnekkään kovin kauas lähtemään mutta näin sitä suhaillaan huomaamatta pitempiäkin matkoja. Niila tykkää ja äidin raskauskilot toivottavasti karisee.

Tää oli niin osuva että piti tallentaa. Vastaa just hyvin meikän maailmankatsomusta.


Kävin äsken pyöräillen kirppiksellä missä mulla on pöytä ja samalla kun siivoilin ja järjestelin pöytää( Huom! Ihmiset on törkysiä ; eilen viimeksi kävin siellä järkkäilemässä ja taas se oli sotkettu karseaan kuntoon. Mur!) olin huomaamattani ostanut kassillisen uutta tavaraa kaappeihin.
Tein löytöjä kahellatoista eurolla. Kuvaan ne huomenna jos vesisateeseen unohtunut kamera elpyy.

Nyt on ehkä pakko vääntäytyä nukkumaan. Niila heräilee nykyään yöllä noin sata kertaa ja mulla on silmäpussit kun röyhelöt. Raskasta!

1 kommentti:

Laura kirjoitti...

Jaksamista yöheräilyihin! Meilläkin on mukava kokkauskaveri kun riippuu äitin helmoissa koko ajan. :D