sokerihuurrettua

maanantai 20. heinäkuuta 2009

Pukinetta ja pullamössöä

Mukavaa kun on ollu hiukan viileempi päivä. Voinu tehä muutakin kun hiota ja tuntea huonoa omaatuntoa kun ei makaa lahnana auringossa nauttimassa.
Eilen kyllä olin supertehokas kun siivosin,puunasin,leivoin ja laitoin ruokaa ja järjestelin asuntoa lapsiystävällisempään kondikseen.
Tänään oltiin kirpparikierroksella ja käytiin mun lempparikahvilassa,jossa myydään kaikkea ihanaa pikkuhömppää. Oon suuren osan mun äitiyspäivärahoista kantanu tonne kahvilaan, ne vois kyllä alkaa sponssaa köyhää kotiäitiä vaikka alottamalla ilmasesta kahvikupista...



Tätä herkkua tein eilen ja syötiin tänäänkin tuota grillatun kanan kanssa. On siis uutta pottua,tomaattia,punasipulia,kevätsipulia,oliiviöljyä,mustapippuria ja sormisuolaa. Ja omasta yrttimaasta nyhdettyä persiljaa ja ruohosipulia. H-Y-V-Ä-Ä!



Jä tämäkin eilisen leipomuksia. Raparperikeikaus ja vaniljajäätelöä kardemummakerman kanssa.

Nämä syötiin Ullassa ja aleksanterissa. Siellä on maailman kaunein sisutus ja ihanat astiat. Puhumattakaan leivonnaisista! Teen tästä ihka oman postauksen kunhan ehdin. Lautasella marjapiirakkaa ja vaniljakastiketta.


Takana näkyy vain pieni osa kaikesta ihanasta pikku tilpehööristä mitä siellä on myynnissä.


Ja ruokakimarasta päivän pukineeseen! Laukku mutsin perintöä 80-luvulta ja kynsissä valkosta lakkaa, tykkään!

Sääski yritti mennä mun nokkaan, siitä nyrpistys! Tukkakoristus omaa tekoa.

Yritin tälleen viehkeesti astella kiviportaita alas ja meinasin kaatua. Musta ei oo huippikseks!
Mekko pari vuotta vanhaa Onlya ja ihan lemppari. Viime kesänä en voinu käyttää kun olin niin mahakas. Rannekoru Indiska. Ostettu luulajasta joskus sata vuotta sitten,ainaski...

Ja sitten pyllistellään viehkosti. Kengät D-cate ja pohjetatskakin melkein näkyy.

Siinä näkyy tuo mun karvainen asuste, Maisa. Rodultaan ylväs cockerspanieli.


Laitan kirppisostoksista kuvaa myöhemmin, nyt lähen saunaan!

Ei kommentteja: