sokerihuurrettua

lauantai 20. kesäkuuta 2009

Näperryshulluus!

Innostuin tuossa yhtenä päivänä askartelemaan oikeen pidemmän kaavan kautta. En ole aikasemmin todellakaan ollut mikään käsityö-askarteluihminen,johtuen mun kärsimättömästä luonteesta ja nopeasti kärähtävistä pinnasta. Niilan syntymän jälkeen oon kuitenkin huomannut että oon huomattavasti rauhallisempi ja pitkäpinnaisempi kuin ennen..Jopa pitkäjänteinen näperrys onnistuu ja menee ko vettä vaan. Ilman raivareita ja tavaroiden seinään nakkelua.

Tästä kranssista sai kaikki alkunsa. Hermostuin kaupungilla kun olin hankkimassa oveen jotain kivannäköstä kranssia ja kaikki hepposet muoviviritykset oli ensinnäkin rumia ja toiseksi helekutin kalliita. Kimppaannuin ja painelin Tiimariin ostamaan askarteluainekset. Sain aikaiseksi aika hienon ovikoristeen vaikken sellastakaan ollu ikinä tehny aikasemmin.
Huomatkaa mun pinkit Reinot. Niilan mummilla eli mun mutsilla on samikset.
Kaivoin kaapista kaikki sinne unohtuneet pikkurojut ja kamppeet,helmet ja silkkinauhanpätkät.
Innostuin aiheesta niin että syödäkin piti askartelujen ääressä. Parrakas mies meinas herpaantua tohon romppeen määrään mutta mä ystävällisesti huomautin sitä joka paikassa lojuvasta skedekamasta ja valo/videokuvaus-vehkeistä. Pääsimme yhteisymmärrykseen.

Nyt oon menny jo niin sekasin, että mulla on oma kuumaliimapistooli ja kaikki askartelutarvikkeet pakattuna matkaan tänne kemppaan.

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

No vastavierailulle heti piti kurvata!! Pitää tulla uudestaankin, vaikuttaa mielenkiintoiselta tää sun blogsu! Ja siis, kajjjaanilaisia sinäkinkö? :)

Nea kirjoitti...

Laura:
Jee kivaa! Eka kommentti! Henkinen kajjaanilainen siinä mielessä, että oon siellä aikanaan viettäny paljon aikaa kun eksä oli sieltä kotosin :)
Nyt asutaan mäntsälässä ja Niilan isovanhemmat täällä Kemijärvellä,jossa lomaillaan nyt. Oulussakin pyörähdetään aina kun täällä päin suomea ollaan.

Oon ihan hurahtanu tähän blogaukseen ja koko ajan tekis mieli kirjottaa uusia postauksia,joten tervetuloa uudestaankin vieraisille tänne...eiköhän tuo sisältö aika nopsasti tästä lisäänny :)

Anonyymi kirjoitti...

Heipa hei. Tuolta Lauran blogista sinut bongasin ja ihanalta vaikuttaa tama blogisi. Ihana tyyli sinulla ja minua nyt kun vaan nama lapsijutut erityisesti lammittaa sydanta... meinaa vauvakuumetta vahan iskea.

Harmittaa vaan, kun ei enempaa ollut viela kirjotuksia, mutta seuraukseen menee tama blogi kanssa. Ihanaa, ihanaa!

-Elli

Nea kirjoitti...

Eluna: Voi kiitos!! Lapsihöpötystä on tulossa rutkasti lisää ja kuviakin on kamera pullollaan.
Ja mullakin meinaa vauvakuumetta pukata. Olis kiva Niilalle pikkusisarusta saada ;)
Itestä taas tuntuu,että on ollu toi tyyli vähän hakusessa kun lomaillaan. Tukka pystyssä,ilman meikkiä ja samat leggarit ja villatakit päällä päivästä toiseen ;) Eiköhän toi pukeutuminenkin tästä parane kun saadaan nämä Jussit pois alta...
Ja sulle kans lämpimästi tervetuloa lukemaan uudestaankin!! Mukavaa kun jätit kommenttia.